Οι 5 χρυσοί κανόνες για καλύτερο ύπνο σύμφωνα με νευροεπιστήμονα

0
1


Ό,τι κι αν μας συμβεί μέσα στην ημέρα, ένα πράγμα είναι αυτό που, παρηγορητικά και ανακουφιστικά, τριγυρνά στο μυαλό μας και μάς δίνει κουράγιο να αντέχουμε: ότι στο τέλος, ένα κρεβάτι μάς περιμένει για να απολαύσουμε ένα πολύτιμο δώρο. Εναν ξεκούραστο ύπνο.

H τρίτη Παρασκευή του Μαρτίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας: μια ημέρα που θέλει να μας υπενθυμίσει την αξία του στην υγεία μας, τις επιπτώσεις των διαταραχών του, την σημασία που έχει η βελτίωσή του.

Αν υπάρχει κάτι που εγγυημένα ρίχνει τα επίπεδα ενέργειάς μας και επηρεάζει αρνητικά την διάθεσή μας, είναι ο διαταραγμένος ύπνος.

Ο ήρεμος ύπνος δεν είναι δεδομένος για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο: η σημερινή ημέρα, λοιπόν, μάς δίνει μια αφορμή να ευαισθητοποιηθούμε για την ποιότητα του ύπνου μας και να θέσουμε σε άμεση προτεραιότητα την βελτίωσή της.

Η νευροεπιστήμονας, η Chelsie Rohrscheib, (μέσω του ιστότοπου nine.com.au) μάς δίνει συμβουλές για καλύτερο ύπνο: η αποτελεσματικότητά τους είναι ορατή στην καθημερινότητά της.

Αφήσετε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.